Παράδοση παραγγελίας

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοση της παραγγελίας μου
Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης στον ιστότοπο GLS. Στέλνουμε τον αριθμό παρακολούθησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Εάν δεν βλέπετε τα μηνύματά μας, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας ή μη διστάσετε να μας στείλετε email στη διεύθυνση [email protected]
Η παραγγελία μου δεν έχει παραδοθεί ακόμη, τι πρέπει να κάνω
Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στην ιστοσελίδα μας, συνήθως εντός 2-3 ημερών, η παραγγελία σας επεξεργάζεται και αποστέλλεται για παράδοση

Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης, ο οποίος θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στον ιστότοπο της FedEx. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης που παρέχει ο μεταφορέας, ο οποίος συνήθως κυμαίνεται από 2-5 εργάσιμες ημέρες

Εάν έχουμε υπερβεί τον χρόνο επεξεργασίας και παράδοσης της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected].
Δεν ζω στην Ελλάδα, μπορώ να παραγγείλω
Ναι, παραδίδουμε σε όλες τις χώρες παγκοσμίως. Είστε ευπρόσδεκτοι να ζητήσετε παράδοση σε οποιαδήποτε χώρα.
Ποιος θα παραδώσει την παραγγελία μου
Στο Ελλάδα, τα δέματά μας παραδίδονται από το GLS.
Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας μου
Η παράδοση στο Ελλάδα είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες. Οι εξαιρέσεις περιλαμβάνουν δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδα

Η παράδοση σε άλλες χώρες και δυσπρόσιτες περιοχές χρεώνεται σύμφωνα με τις τιμές του μεταφορέα. Μπορείτε να βρείτε τα έξοδα αποστολής στο καλάθι αγορών σας κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής
Υπάρχουν πρόσθετα έξοδα αποστολής
Όχι, η εταιρεία μας καλύπτει τους τελωνειακούς δασμούς. Εάν λάβετε τιμολόγιο για τελωνειακούς δασμούς κατά την παράδοση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να επιλύσετε το ζήτημα.

Πληρωμή παραγγελίας

Πώς μπορώ να πληρώσω για μια παραγγελία
Προσφέρουμε τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής:

Πιστωτική κάρτα: Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σας στον ιστότοπο του συστήματος πληρωμών Stripe.

PayPal: Μπορείτε να πληρώσετε άνετα για την παραγγελία χρησιμοποιώντας το σύστημα πληρωμών PayPal απευθείας στο καλάθι.
Είναι ασφαλείς οι πληρωμές στον ιστότοπο
Ναι, όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο και κρυπτογραφούνται κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας. Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σας για μεγαλύτερη ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την πολιτική απορρήτου μας .
Πού πρέπει να εισαγάγω τον κωδικό προσφοράς
Ο κωδικός προσφοράς εισάγεται στο καλάθι αγορών κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής.
Πώς μπορώ να πάρω έναν κωδικό προσφοράς
Μπορείτε να λάβετε έναν κωδικό προσφοράς με την εγγραφή σας στο ενημερωτικό δελτίο στην ιστοσελίδα μας. Στέλνουμε συχνά μυστικούς προωθητικούς κωδικούς για την τοποθέτηση παραγγελιών στους συνδρομητές της λίστας αλληλογραφίας μας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλαπλούς κωδικούς προσφοράς στην παραγγελία μου
Όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό προσφοράς στο ταμείο.
Μπορεί ο κωδικός προσφοράς να συνδυαστεί με εκπτώσεις στην ιστοσελίδα
Ναι, εάν υπάρχουν προσφορές ή εκπτώσεις που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί με έναν κωδικό προσφοράς.

Επιστροφή και ανταλλαγή

Πολιτική επιστροφής και ανταλλαγής
Μπορείτε να βρείτε την πολιτική ανταλλαγών και επιστροφών μας σε αυτή τη σελίδα
Μπορώ να ανταλλάξω την παραγγελία μου
Μπορείτε να ανταλλάξετε την παραγγελία σας εάν παραλάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν. Σε μια τέτοια περίπτωση, πρέπει να μας επιστρέψετε την παραγγελία. Θα παραγάγουμε και θα σας στείλουμε δωρεάν νέες ταπετσαρίες για να αντικαταστήσουμε τις ελαττωματικές

Σημείωση:Είναι πολύ σημαντικό να επιθεωρήσετε προσεκτικά την ταπετσαρία κατά την παραλαβή και πριν την κρεμάσετε, καθώς δεν θα μπορέσουμε να ανταλλάξουμε ταπετσαρίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί στον τοίχο. Επίσης, παρακαλούμε να θυμάστε ότι έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας για να δρομολογήσετε την επιστροφή.
Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω
Εάν παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να το ανταλλάξετε ή να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ταπετσαρίας. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο διευθυντής μας θα σας δώσει περαιτέρω οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε σε αυτή την περίπτωση.
Πώς μπορώ να κάνω επιστροφή χρημάτων
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, εάν παραλάβατε ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο διευθυντής μας θα σας εξηγήσει πώς να προχωρήσετε σε αυτή την περίπτωση.
Ποιο προϊόν θεωρείται ελαττωματικό
Τα ακόλουθα θεωρούνται ελαττωματικά:
- ταπετσαρίες που έχουν διαφορετικά χρώματα σε διαφορετικά πλακίδια,
- κατεστραμμένες ή σκισμένες ταπετσαρίες,
- παραλάβατε ελλιπή παραγγελία,
- παραλάβατε την εικόνα που δεν είχατε παραγγείλει

Προβλήματα με την παραγγελία

Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας. Τι πρέπει να κάνω
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, μπορεί να οφείλεται σε τεχνική δυσλειτουργία. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email για να λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από τον διευθυντή μας.
Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου
Μπορείτε να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αυτή αποσταλεί για εκτύπωση. Αυτό συμβαίνει συνήθως λίγες ώρες μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας στον ιστότοπο{br}{br} Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας για να ενημερωθείτε σχετικά με τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών στην παραγγελία. Παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε αμέσως μόλις διαπιστώσετε κάποιο λάθος στην παραγγελία.
Πώς μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου
Στέλνουμε ειδοποιήσεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας σχετικά με όλες τις αλλαγές στην κατάσταση της παραγγελίας σας{br}{br} Εάν δεν βλέπετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Επιπλέον, μη διστάσετε να στείλετε email στον διευθυντή μας για τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε.

Ερωτήσεις σχετικά με πίνακες ζωγραφικής

Πώς πρέπει να είναι η φωτογραφία για εκτύπωση
Όσο καλύτερη είναι η φωτογραφία, τόσο πιο φωτεινή και καλύτερη είναι η εκτύπωση. Εάν η φωτογραφία είναι πολύ μικρή, θα σας ενημερώσουμε σχετικά
Θέλω να παραγγείλω έναν καμβά χωρίς πλαίσιο. Είναι δυνατόν
Ναι, κατόπιν αιτήματός σας, μπορούμε να κατασκευάσουμε τον καμβά χωρίς πλαίσιο. Παρακαλούμε διευκρινίστε στις σημειώσεις παραγγελίας "Δεν χρειάζομαι κορνίζα" ή επικοινωνήστε με τον διευθυντή μας.
Η εικόνα θα έχει κορνίζα
Πουλάμε εικόνες σε τεντώματα - πρόκειται για ένα ξύλινο πλαίσιο πάνω στο οποίο τεντώνεται ο καμβάς. Αυτός ο πίνακας δεν χρειάζεται να πλαισιωθεί- μπορείτε να τον κρεμάσετε απευθείας στον τοίχο.
Μπορώ να παραγγείλω μια κορνίζα για την εικόνα
Δεν πουλάμε κορνίζες για φωτογραφίες
Πώς θα μοιάζουν οι πλευρές της εικόνας
Για να τεντώσουμε τον καμβά στις φορείες χωρίς να καταστρέψουμε την εικόνα, χρησιμοποιούμε καθρέφτη.
Πώς να κρεμάσετε την εικόνα στον τοίχο
Μπορείτε να κρεμάσετε την εικόνα σε βίδες. Για να το κάνετε αυτό, περιλαμβάνουμε εξαρτήματα με τις εικόνες μας, τα οποία θα σας διευκολύνουν να κρεμάσετε την εικόνα.
Σε τι υλικό εκτυπώνετε τις εικόνες
Δύο τύποι υλικού είναι διαθέσιμοι για παραγγελία: Economic Canvas - ένα πυκνό και ανθεκτικό υλικό για ψηφιακή εκτύπωση, πανομοιότυπο με τον καμβά του ζωγράφου, αδιάβροχη επιφάνεια, ρεαλιστική αναπαραγωγή λεπτομερειών, υλικό μεσαίου κόκκου. Premium Canvas - η υφή του μοιάζει με καμβά ζωγράφου (συνυφασμένες μικρές κλωστές). Μαλακή, λεπτομερής αναπαραγωγή της εικόνας σε ματ επιφάνεια.
Τι είναι ο οικονομικός καμβάς
Είναι μια φθηνότερη έκδοση του καμβά. Είναι πιο ανθεκτικός και ανθεκτικός στην υγρασία, αλλά η επιφάνειά του δεν έχει τόσο έντονη υφή όσο ο καμβάς Premium
Τι είναι ο καμβάς Premium
Η λεπτή ύφανση των νημάτων σε αυτόν τον καμβά μοιάζει με την επιφάνεια των καμβάδων επαγγελματιών καλλιτεχνών.
Τι είναι η εκτύπωση Premium
Για την εκτύπωση Premium, χρησιμοποιούμε πιο ακριβά μελάνια που έχουν βαθύτερες αποχρώσεις και είναι πιο ανθεκτικά στο ξεθώριασμα.
Θα ξεθωριάσει η εικόνα με την πάροδο του χρόνου
Δεν συνιστούμε να τοποθετείτε την εικόνα απευθείας κάτω από το φως του ήλιου ή σε υγρό δωμάτιο. Αυτό μπορεί να αμβλύνει τη φωτεινότητα της εικόνας με την πάροδο του χρόνου.
Τι είναι το βερνίκωμα
Το βερνίκωμα δημιουργεί ένα επιπλέον προστατευτικό στρώμα στον καμβά. Ο πίνακας θα είναι πιο ανθεκτικός σε μικρές φθορές και για να ανανεώσετε τον βερνικωμένο πίνακα, μπορείτε να τον σκουπίσετε με ένα μαλακό, ελαφρώς υγρό πανί.
Μπορώ να τοποθετήσω κείμενο στην εικόνα
Ναι, στον δημιουργό εικόνων, μπορείτε να προσθέσετε οποιοδήποτε κείμενο στη φωτογραφία σας.
Μπορεί να πλυθεί η εικόνα
Ο πίνακας μπορεί να σκουπιστεί απαλά με ένα στεγνό μαλακό πανί ή σφουγγάρι- δεν συνιστάται η χρήση υγρών προϊόντων. Η χρήση υγρού σφουγγαριού επιτρέπεται μόνο εάν ο πίνακας έχει βερνικωθεί.
Η επιφάνεια της εικόνας είναι ματ
Μια πρόσθετη επίστρωση βερνικιού παρέχει ένα λεπτό σατινέ φινίρισμα
Ποιες είναι οι απαιτήσεις αρχείου για εκτύπωση
Η καλύτερη επιλογή είναι μια φωτογραφία τραβηγμένη με φωτογραφική μηχανή ή τηλέφωνο. Μέγεθος αρχείου από 1 έως 32 ΜΒ. Τουλάχιστον η μία πλευρά της εικόνας πρέπει να είναι τουλάχιστον 1700 pixels.
Πώς θα συσκευαστεί η παραγγελία μου
Κάθε εικόνα τυλίγεται σε stretch film και συσκευάζεται σε κουτί αποστολής. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε συσκευασία δώρου για την εικόνα.
Ποιο είναι το πλάτος του φορείου
Πλάτος ράβδου φορείου = 2cm