Σελίδα FAQ

We have collected questions that you may have during the order or after it. If you didn't find the answer, please email us.

Πώς να μετρήσω τον τοίχο για μια παραγγελία
Για να μετρήσετε σωστά τον τοίχο σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται

συνιστούμε να προσθέσετε 6-10 cm στις μετρήσεις πλάτους και ύψους, καθώς οι τοίχοι δεν είναι πάντα απόλυτα ομοιόμορφοι.
Πώς θα κοπεί η παραγγελία μου
Θα παραλάβετε την ταπετσαρία σας στις διαστάσεις που καθορίσατε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας

Η ταπετσαρία θα χωριστεί σε βολικές λωρίδες πλάτους έως 50 cm η καθεμία
Η ταπετσαρία βγαίνει σε ρολά
Δεν χρησιμοποιούμε τεχνικές μαζικής παραγωγής. Αντιθέτως, εκτυπώνουμε την εικόνα με τεχνολογία εκτύπωσης μεγάλου μεγέθους τη στιγμή της παραγγελίας, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις προδιαγραφές των πελατών μας

Ως αποτέλεσμα, θα παραλάβετε την ταπετσαρία σας ήδη κομμένη σε ρολά, τακτοποιημένα για παράδοση.
Πρόκειται για μη υφασμένη ταπετσαρία
Ναι, όλες οι ταπετσαρίες μας διαθέτουν ένα μη υφασμένο υπόστρωμα που καλύπτεται με ένα λεπτό στρώμα βινυλίου, το οποίο προσθέτει πυκνότητα και μια όμορφη ανάγλυφη υφή
Τι είναι η επίστρωση βινυλίου
Η επίστρωση βινυλίου είναι ένα λεπτό στρώμα PVC που εφαρμόζεται σε μη υφασμένη βάση

Επιτρέπει επίσης το σκούπισμα της ταπετσαρίας με ένα υγρό σφουγγάρι για καθαρισμό

Επιπλέον, το επίστρωμα βινυλίου δημιουργεί μια ανάγλυφη επιφάνεια στην ταπετσαρία, που μοιάζει με λινό ύφασμα.
Μπορεί να πλυθεί η ταπετσαρία
Μπορείτε να καθαρίσετε την ταπετσαρία πολύ απαλά με ένα ελαφρώς υγρό σφουγγάρι. Ωστόσο, δεν συνιστούμε να τρίβετε ή να χρησιμοποιείτε απορρυπαντικά για να καθαρίσετε την ταπετσαρία, καθώς αυτό μπορεί να βλάψει το φινίρισμα και τα χρώματα της ταπετσαρίας.
Χρειάζομαι αδιάβροχη ταπετσαρία. Τι υλικό πρέπει να επιλέξω
Δεν μπορούμε να προσφέρουμε ταπετσαρίες που είναι ανθεκτικές στη συνεχή ροή νερού ή στην υψηλή υγρασία.

Ωστόσο, μπορείτε να επιλέξετε την προσθήκη μιας επίστρωσης βερνικιού στην ταπετσαρία. Αυτό θα προσφέρει πρόσθετη αντοχή στο νερό, επιτρέποντάς τους να αντέχουν σε πιτσιλιές νερού και βρωμιάς και διευκολύνοντας τον καθαρισμό τους.
Είναι τα υλικά επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι απολύτως ασφαλή για την υγεία των ανθρώπων και των κατοικίδιων ζώων.
Τι είναι η επίστρωση βερνικιού
Η επίστρωση με βερνίκι περιλαμβάνει την κάλυψη της τελικής ταπετσαρίας με ένα λεπτό στρώμα διαφανούς βερνικιού. Η διαδικασία αυτή αυξάνει την αντοχή και την αντίσταση στην υγρασία της ταπετσαρίας. Επιπλέον, οι βερνικωμένες ταπετσαρίες μπορούν να πλυθούν με ένα υγρό σφουγγάρι για εύκολο καθαρισμό.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοση της παραγγελίας μου
Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης στον ιστότοπο GLS. Στέλνουμε τον αριθμό παρακολούθησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Εάν δεν βλέπετε τα μηνύματά μας, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας ή μη διστάσετε να μας στείλετε email στη διεύθυνση [email protected]
Η παραγγελία μου δεν έχει παραδοθεί ακόμη, τι πρέπει να κάνω
Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στην ιστοσελίδα μας, συνήθως εντός 2-3 ημερών, η παραγγελία σας επεξεργάζεται και αποστέλλεται για παράδοση

Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης, ο οποίος θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα GLS. Παρακαλείστε να λάβετε υπόψη σας τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης που παρέχει ο μεταφορέας, ο οποίος συνήθως κυμαίνεται από 2-5 εργάσιμες ημέρες

Εάν έχουμε υπερβεί τον χρόνο επεξεργασίας και παράδοσης της παραγγελίας σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected].
Δεν ζω στην Ελλάδα, μπορώ να παραγγείλω
Ναι, παραδίδουμε σε όλες τις χώρες παγκοσμίως. Είστε ευπρόσδεκτοι να ζητήσετε παράδοση σε οποιαδήποτε χώρα.
Ποιος θα παραδώσει την παραγγελία μου
Στο Ελλάδα, τα δέματά μας παραδίδονται από το GLS.
Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας μου
Η παράδοση στο Ελλάδα είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες. Οι εξαιρέσεις περιλαμβάνουν δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδα

Η παράδοση σε άλλες χώρες και δυσπρόσιτες περιοχές χρεώνεται σύμφωνα με τις τιμές του μεταφορέα. Μπορείτε να βρείτε τα έξοδα αποστολής στο καλάθι αγορών σας κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής
Υπάρχουν πρόσθετα έξοδα αποστολής
Όχι, η εταιρεία μας καλύπτει τους τελωνειακούς δασμούς. Εάν λάβετε τιμολόγιο για τελωνειακούς δασμούς κατά την παράδοση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να επιλύσετε το ζήτημα.
Πώς μπορώ να πληρώσω για μια παραγγελία
Προσφέρουμε τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής:

Πιστωτική κάρτα: Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σας στον ιστότοπο του συστήματος πληρωμών Stripe.

PayPal: Μπορείτε να πληρώσετε άνετα για την παραγγελία χρησιμοποιώντας το σύστημα πληρωμών PayPal απευθείας στο καλάθι.
Είναι ασφαλείς οι πληρωμές στον ιστότοπο
Ναι, όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο και κρυπτογραφούνται κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας. Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σας για μεγαλύτερη ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την πολιτική απορρήτου μας .
Πού πρέπει να εισαγάγω τον κωδικό προσφοράς
Ο κωδικός προσφοράς εισάγεται στο καλάθι αγορών κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλαπλούς κωδικούς προσφοράς στην παραγγελία μου
Όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό προσφοράς στο ταμείο.
Μπορεί ο κωδικός προσφοράς να συνδυαστεί με εκπτώσεις στην ιστοσελίδα
Ναι, εάν υπάρχουν προσφορές ή εκπτώσεις που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί με έναν κωδικό προσφοράς.
Πώς να επικολλήσετε ταπετσαρία
Μαζί με την παραγγελία σας θα σας παρέχουμε λεπτομερείς οδηγίες για την ταπετσαρία. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε λεπτομερείς οδηγίες για την ταπετσαρία στην ιστοσελίδα μας.
Πόσα ρολά ταπετσαρίας χρειάζομαι
Φτιάχνουμε ταπετσαρίες κατά παραγγελία σύμφωνα με τις μετρήσεις σας. Κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, απλά καθορίστε το μέγεθος του τοίχου που θέλετε να ταπετσαρώσετε. Στη συνέχεια, θα κατασκευάσουμε και θα σας στείλουμε έναν καμβά ταπετσαρίας του καθορισμένου μεγέθους σας, χωρισμένο σε βολικές λωρίδες, πλάτους έως 50 cm.
Τι είδους πάστα χρειάζεται για την ταπετσαρία
Μπορείτε να παραγγείλετε την πάστα ταπετσαρίας μας στον ιστότοπό μας για να εξοικονομήσετε χρόνο.

Εάν θέλετε να αγοράσετε την πάστα μόνοι σας, χρειάζεστε μια πάστα με βάση την ταπετσαρία μη υφασμένη για ταπετσαρία βινυλίου.
Η ταπετσαρία πρέπει να κολληθεί από άκρη σε άκρη ή να επικαλυφθεί
Εξαρτάται από το ύψος της ταπετσαρίας:
Οι ταπετσαρίες με ύψος έως 3,60 μέτρα πρέπει να κολληθούν από άκρη σε άκρη.
Οι ταπετσαρίες με ύψος πάνω από 3,60 μέτρα επικολλούνται με επικάλυψη, ακολουθούμενη από την κοπή του αρμού που βρίσκεται ήδη στον τοίχο.
Πολιτική επιστροφής και ανταλλαγής
Μπορείτε να βρείτε την πολιτική ανταλλαγών και επιστροφών μας σε αυτή τη σελίδα
Μπορώ να ανταλλάξω την παραγγελία μου
Μπορείτε να ανταλλάξετε την παραγγελία σας εάν παραλάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν. Σε μια τέτοια περίπτωση, πρέπει να μας επιστρέψετε την παραγγελία. Θα παραγάγουμε και θα σας στείλουμε δωρεάν νέες ταπετσαρίες για να αντικαταστήσουμε τις ελαττωματικές

Σημείωση:Είναι πολύ σημαντικό να επιθεωρήσετε προσεκτικά την ταπετσαρία κατά την παραλαβή και πριν την κρεμάσετε, καθώς δεν θα μπορέσουμε να ανταλλάξουμε ταπετσαρίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί στον τοίχο. Επίσης, παρακαλούμε να θυμάστε ότι έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας για να δρομολογήσετε την επιστροφή.
Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω
Εάν παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να το ανταλλάξετε ή να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ταπετσαρίας. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο διευθυντής μας θα σας δώσει περαιτέρω οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε σε αυτή την περίπτωση.
Πώς μπορώ να κάνω επιστροφή χρημάτων
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, εάν παραλάβατε ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο διευθυντής μας θα σας εξηγήσει πώς να προχωρήσετε σε αυτή την περίπτωση.
Ποιο προϊόν θεωρείται ελαττωματικό
Τα ακόλουθα θεωρούνται ελαττωματικά:
- ταπετσαρίες που έχουν διαφορετικά χρώματα σε διαφορετικά πλακίδια,
- κατεστραμμένες ή σκισμένες ταπετσαρίες,
- παραλάβατε ελλιπή παραγγελία,
- παραλάβατε την εικόνα που δεν είχατε παραγγείλει
Μπορείτε να αλλάξετε την εικόνα (να αφαιρέσετε στοιχεία ή να αλλάξετε τα χρώματα)
Δυστυχώς, αυτό δεν είναι δυνατό. Ωστόσο, πολλά δημοφιλή σχέδια είναι ήδη διαθέσιμα στον ιστότοπο σε διάφορα χρώματα. Παρακαλούμε να το προσέξετε αυτό όταν επιλέγετε ένα στοιχείο στον ιστότοπο.
Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας. Τι πρέπει να κάνω
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, μπορεί να οφείλεται σε τεχνική δυσλειτουργία. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email για να λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από τον διευθυντή μας.
Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου
Μπορείτε να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αυτή αποσταλεί για εκτύπωση. Αυτό συμβαίνει συνήθως λίγες ώρες μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας στον ιστότοπο{br}{br} Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας για να ενημερωθείτε σχετικά με τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών στην παραγγελία. Παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε αμέσως μόλις διαπιστώσετε κάποιο λάθος στην παραγγελία.
Πώς μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου
Στέλνουμε ειδοποιήσεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας σχετικά με όλες τις αλλαγές στην κατάσταση της παραγγελίας σας{br}{br} Εάν δεν βλέπετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Επιπλέον, μη διστάσετε να στείλετε email στον διευθυντή μας για τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε.